חיים מלאים – מרכז פיזיותרפיה

גילת ליאני, בעלים של המרכז, פיזיותרפיסטית בעלת ניסיון של 15 שנים בתחום, עם התמחות בתחום השיקום האורטופדי והנוירולוגי. מגוון הטיפולים במרכז מתאימים לאנשים מבוגרים (18 ומעלה), המעוניינים בטיפול פרטי או בטיפול דרך הסכמים עם הקופות. ישנה אפשרות לקבל במרכז הערכה מקצועית רב תחומית כדי לראות האם יש צורך בטיפול מקיף נוסף. הטיפולים מיועדים גם לאנשים שחוו פגיעה פיזית המצריכה ייעוץ רגשי או תזונתי בעקבות הפגיעה או הפציעה.

גילת ליאני מספרת על המרכז: "החלום שלי היה לפתוח מרכז מטפלים רב תחומי לטיפול מקיף באנשים, לראות את השלם- היבטים נפשיים, רגשיים וגם כמובן טיפול בגוף עצמו. המרכז החדש שאני מקימה יכיל את כל הפונקציות האלו. יהיו במרכז מטפלים מתחומים שונים: פיזיותרפיה, אורתופדיה, נוירולוגית, ריפוי בעיסוק פיזיקלי למבוגרים, דיאטנית, רפואה סינית וייעוץ לפצעים קשיי ריפוי שתיתן ד"ר חנה קאופמן. במרכז ישנם מטפלים מהרפואה המשלימה וייעוץ רפואי, בעתיד גם מרפאת פיברומיאלגיה.

דייקי גרינברג, מטפלת מוסמכת ברפואה סינית עתיקה, מעניקה טיפולי דיקור סיני המסייע בחיזוק המערכת החיסונית, בעיות עור, בעיות במערכת העיכול, כאבי ראש, סחרחורות, בעיות במערכת הנשימה, בעיות במחזור החודשי וגיל המעבר, תמיכה בחולים אונקולוגים ועוד".

לקביעת תור: 054-7080365
דייקי גרינברג: 054-9368080

שעות פעילות:
א-ה 7:00-21:00 ו' 7:00-14:00
טלפון:
052-4339553
דילוג לתוכן